Všeobecné podmínky poskytování služeb centra RehaGym

Tyto Všeobecné podmínky poskytování služeb centra RehaGym (dále i jen „Všeobecné podmínky“) obsahují základní informace o fungování multifunkčního centra RehaGym na adrese V jehličí 2121/8, Praha 4 – Krč, a stanovují základní pravidla, která jsou klienti centra RehaGym povinni dodržovat.

 

Informace o provozovateli centra RehaGym:
RehaGym, s.r.o.
IČO: 17248434, DIČ: CZ17248434
adresa sídla: V jehličí 2121/8, Praha 4 – Krč, PSČ 142 00
kontaktní telefon: +420 790 421 111
kontaktní e-mail: info@rehagym.cz
ID datové schránky: z3cep6g

 

Tyto Všeobecné podmínky obsahují:

    1. Obecnou část Všeobecných podmínek
    2. Podmínky provozu fitness RehaGym
    3. Podmínky provozu parkoviště RehaGym
    4. Vnitřní řád zdravotnického zařízení RehaGym

 

A)  Obecná část Všeobecných podmínek

I.

  • Před prvním čerpáním služby centra RehaGym jsou zájemci o čerpání služeb centra RehaGym požádáni o osobní vyplnění vstupního dotazníku v recepci centra RehaGym a vyslovení souhlasu s těmito Všeobecnými podmínkami. Vyplněním vstupního dotazníku a vyslovením souhlasu s těmito Všeobecnými podmínkami uzavírá zájemce se společností RehaGym, s.r.o. smlouvu o podmínkách čerpání služeb centra RehaGym na dobu neurčitou a stává se klientem centra RehaGym (dále i jen „klient“).
  • Klient je oprávněn dle své volby čerpat jakékoliv služby, které centrum RehaGym nabízí.
  • Centrum RehaGym klade důraz na individuální přístup ke každému klientovi a doporučuje klientům podstoupit nejméně jedno vyšetření u rehabilitačního lékaře centra RehaGym za účelem kontroly aktuálního zdravotního stavu klienta a optimálního nastavení individuálního plánu čerpání služeb RehaGym pro klienta za účelem dosažení co nejlepších výsledků v oblasti zlepšení pohybu a zdraví klienta.
  • Pokud si klient nepřeje být nadále klientem RehaGym, oznámí tuto skutečnost centru RehaGym e-mailem; v takovém případě končí smlouva o podmínkách čerpání služeb centra RehaGym následující den po doručení takového oznámení klienta. Smlouva o podmínkách čerpání služeb centra RehaGym zaniká automaticky též v případě, pokud klient po dobu 12 měsíců po sobě jdoucích nebude čerpat žádnou službu centra RehaGym.

II.

  • Čerpání jednotlivých služeb centra RehaGym si klienti rezervují předem, a to osobně na recepci centra RehaGym, telefonicky na tel. +420 790 421 111 nebo e-mailem na adresu recepce@rehagym.cz. Rezervovaný termín čerpání služby potvrzuje centrum RehaGym klientovi zasláním potvrzující SMS či e-mailu.
  • S výjimkou skupinových cvičebních lekcí (u kterých jsou termíny jejich konání pevně stanoveny předem), je klient oprávněn rezervovaný termín bezplatně zrušit (stornovat), pokud tak učiní alespoň 24 (slovy: dvacet čtyři) hodin předem. Storno je možné provést telefonicky na tel. +420 790 421 111 nebo e-mailem na adresu recepce@rehagym.cz. Pokud klient potvrzený termín včas nestornuje, může RehaGym, s.r.o. požadovat stornopoplatek ve výši 100 % ceny klientem rezervované (a nečerpané) služby.

III.

  • Centrum RehaGym poskytuje klientům služby, jejichž aktuální přehled je vždy uveden v ceníku dostupném na rehagym.cz, a to za ceny v tomto ceníku uvedené. Ceny uvedené v ceníku jsou pro klienta konečné.
  • Pokud je služba v ceníku označena jako „skupinové cvičení“ nebo „program“, je možné si tuto službu objednat pouze jako celek. Cena této služby je cenou za celý kurz skupinového cvičení či celý program a je splatná buď jednorázově předem nebo v měsíčních splátkách, dle volby klienta. Úhradu je možné provést v hotovosti nebo platební kartou (VISA, Mastercard) v recepci centra RehaGym nebo bankovním převodem na bankovní spoje uvedené na faktuře vystavené centre, RehaGym.
  • Pokud je služba označena jako „skupinové cvičení“, je možné ji čerpat pouze v předem pevně stanovených termínech pro jednotlivé části konkrétního zvoleného kurzu, přičemž tyto předem nastavené termíny není možné stornovat.
  • Pokud se klient z jakéhokoliv důvodu nezúčastní některé části kurzu nebo pokud nevyčerpá veškeré služby v rámci programu v období, na které je program služeb sestaven, nemá nárok na vrácení části ceny daného kurzu či programu.
  • Pokud klient čerpá pouze samostatnou konkrétní službu (tj. nikoliv kurz či program), hradí cenu takto čerpané služby ihned po jejím čerpání, a to v recepci centra RehaGym. Úhradu je možné provést v hotovosti nebo platební kartou (platební karty VISA, Mastercard).

IV.

  • Ve všech prostorách centra RehaGym jsou klienti povinni dodržovat zákaz kouření a chovat se ohleduplně k ostatním klientům a personálu centra RehaGym. Zařízení a vybavení centra RehaGym jsou klienti povinni užívat v souladu s jeho určením a nepoškozovat je.
  • Pokud klient opakovaně či závažným způsobem porušuje v souvislosti s čerpáním služeb RehaGym právní předpisy nebo tyto Všeobecné podmínky, vyhrazuje si centrum RehaGym právo ukončit s takovým klientem smlouvu o podmínkách čerpání služeb centra RehaGym, a to ke dni, v němž bude doručeno e-mailem klientovi oznámení o ukončení.

V.

  • Jakékoliv dotazy, připomínky či stížnosti mohou klienti centra RehaGym adresovat recepci centra RehaGym, která zajistí předání takových podání k vyřízení kompetentním osobám.
  • Informace o zpracování osobních údajů klientů centra RehaGym je dostupná na rehagym.cz.
  • Veškeré vztahy mezi klientem a společností RehaGym, s.r.o. se řídí právním řádem České republiky.
  • Ve smyslu § 1752 občanského zákoníku je společnost RehaGym, s.r.o. oprávněna tyto Všeobecné podmínky a ceník služeb centra RehaGym upravovat anebo doplňovat. Každá taková změna bude klientům oznámena nejméně 30 dnů přede dnem její účinnosti vyvěšením nového znění na rehagym.cz a zasláním informačního e-mailu klientům. Klient je oprávněn ve lhůtě 30 po oznámení změny nové znění Všeobecných podmínek nebo ceníku odmítnout, čímž zaniká smlouva o podmínkách čerpání služeb centra RehaGym ke dni, v němž má klientem odmítnutá změna nabýt účinnosti.
  • Orgánem mimosoudního řešení sporů je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, www.adr.coi.cz.
  • Tyto všeobecné podmínky poskytování služeb centra RehaGym platí od 1.2.2025.

 

B)  Podmínky provozu fitness RehaGym

 

  1. Společnost RehaGym, s.r.o. je provozovatelem fitness (posilovna, zázemí) umístěné v 1. nadzemním podlaží multifunkčního centra RehaGym (dále i jen „fitness“).
  2. Klientům fitness jsou k dispozici:
    • uzamykatelné skříňky v prostoru recepce centra RehaGym určené pro uložení drobnějších cenných věcí klientů před vstupem do fitness (např. mobilní telefony, hodinky, klíče od auta, platební karty, hotovost apod.)
    • uzamykatelné skříňky v šatně fitness určené pro převlečení a odložení věcí po dobu cvičení klienta
    • sprchy a toalety.
  3. Fitness mohou samostatně využívat pouze dospělí klienti. Osoby mladší 18 let jsou oprávněny využívat fitness pouze v případě, že jsou doprovázeny dospělou osobou vykonávající na nimi dohled nebo pokud cvičí za přítomnosti osobního trenéra centra RehaGym.
  4. Do prostor fitness není dovoleno brát jakákoliv zvířata (a to ani tehdy, jsou-li umístěna na vodítku nebo v zabezpečené schránce).
  5. Vstup do fitness je povolen pouze v čisté sportovní obuvi nebo naboso a ve vhodném sportovním oblečení.
  6. Do prostor fitness není dovoleno vnášet jakékoliv věci s výjimkou nealkoholických nápojů v plastových obalech, ručníků, mobilních telefonů a sluchátek. Veškeré osobní věci s výjimkou cenností jsou klienti povinni odložit v uzamykatelných skříňkách v šatně fitness; cenné osobní věci jsou klienti povinni odložit v uzamykatelných skříňkách v prostotách recepce RehaGym.
  7. Klienti jsou povinni udržovat v prostorách fitness a jeho zázemí čistotu a pořádek. Zjistí-li klient jakoukoliv závadu v prostorách fitness či jeho zázemí (např. nefunkční či poškozené cvičební zařízení či pomůcku, protékající voda ve sprše apod.) oznámí tuto závadu recepci centra RehaGym.
  8. Klienti nejsou oprávněni v prostorách fitness přesouvat stojany, posilovací stroje či jiné vybavení, ledaže by se jednalo o vybavení, u něhož je to v rámci obvyklého využití nezbytné či přímo vyžadováno.
  9. V celém prostoru fitness a jeho zázemí platí zákaz konzumování potravin, kouření, používání otevřeného ohně a požívání alkoholických nápojů či jiných návykových nebo psychotropních látek. Povoleny jsou pouze nealkoholické nápoje v plastových obalech nebo iontové či proteinové nápoje zakoupené v recepci RehaGym. Osobám pod vlivem alkoholu nebo jiných omamných látek je vstup do prostor fitness přísně zakázán.
  10. Pro zachování maximální hygieny v prostorách fitness jsou klienti povinni při používání posilovacích strojů používat čistý ručník, který si přinesou s sebou nebo který obdrží v recepci centra RehaGym.
  11. Klienti postižení jakoukoliv infekční chorobou přenosnou vzduchem, kapénkami či dotykem nesmí vstupovat do prostor fitness.
  12. Klienti jsou povinni chovat se ohleduplně a tak, aby při pobytu v prostorách fitness nerušili či neobtěžovali nad přiměřenou míru ostatní přítomné osoby. Klienti jsou povinni používat vybavení fitness pouze v souladu s návodem k použití (návody jsou vyvěšeny v prostorách fitness).
  13. Pokud klienti budou v prostorách fitness cvičit samostatně, jsou oprávněni používat pouze takové posilovací stroje či jiné pomůcky, jejichž používání odpovídá jejich aktuálnímu zdravotnímu stavu
    a které umí bezpečně obsluhovat v souladu s návodem k použití. Před užitím každého posilovacího stroje či jiného zařízení se klient přesvědčí, zda zařízení nevykazuje závady bránící bezpečnému užívání.
  14. V případě, že klient cvičí pod dohledem osobního trenéra centra RehaGym, provede kontrolu
    a nastavení cvičebního zařízení osobní trenér. S ohledem na omezenou kapacitu fitness není možné cvičit v prostorách fitness za přítomnosti jiného osobního trenéra než osobního trenéra centra RehaGym.
  15. S ohledem na zachování soukromí klientů fitness RehaGym je v prostorách fitness a celého zázemí klientům zakázáno fotografovat anebo pořizovat jiné obrazové, zvukové či zvukově obrazové záznamy.

 

C)  Podmínky provozu parkoviště Rehagym

 

  1. Součástí budovy centra RehaGym je garáž umístěná v 1. podzemním podlaží budovy centra zahrnující celkem 9 parkovacích stání, z toho 5 pro osoby s omezenou schopností pohybu (dále i jen „parkoviště“).
  2. Parkoviště jsou oprávněni užívat pouze klienti centra RehaGym, tj. osoby přijíždějící do centra RehaGym za účelem čerpání některé ze služeb, které centrum RehaGym nabízí, nebo osoby využívající coworkingové centrum v 3. NP centra RehaGym (dále dohromady i jen „uživatelé“).
  3. Parkování na parkovišti je zpoplatněno dle ceníku služeb RehaGym.
  4. Provozní doba parkoviště je od 7.00 hodin do 17.00 hodin každý den. Parkoviště je možné užívat pouze v provozní době a pouze pro dočasné parkování osobních motorových vozidel.
  5. Vjezd na parkoviště a výjezd z parkoviště je regulován závorovým systémem obsluhovaným z recepce centra RehaGym.
  6. Při pohybu na parkovišti uživatelé dbají o svoji bezpečnost. V prostorách parkoviště je možné se zdržovat pouze po dobu nezbytně nutnou pro vjezd, zaparkování a vyložení nákladu, resp. pro naložení nákladu a výjezd.
  7. Všichni uživatelé parkoviště jsou povinni dodržovat v prostorách parkoviště v plném rozsahu zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích. Zejména jsou povinni respektovat svislé i vodorovné značení na parkovišti a pokyny personálu centra RehaGym (týkající se např. určení konkrétního parkovacího stání pro zaparkování). Rychlost jízdy na parkovišti je omezena na max. 10 km/hod.
  8. Všichni uživatelé parkoviště dodržují bezpečnostní a požární předpisy vztahující se k provozu parkoviště. Parkoviště není technicky uzpůsobeno pro parkování vozidel na LPG, CNG nebo vodík. Těmto vozidlům je tedy vjezd na parkoviště zakázán.
  9. Při parkování na vybrané či recepcí centra RehaGym určené parkovací místo je uživatel parkoviště povinen zaparkovat tak, aby vozidlo nezasahovalo do sousedních parkovacích stání a neztěžovalo či neznemožňovalo zaparkování dalších vozidel na těchto stáních.
  10. Vozidla parkovaná na parkovišti, musí být vždy v řádném technickém stavu pro provoz na pozemních komunikacích, zejména z nich nesmí unikat žádné provozní kapaliny ani z nich nesmí v míře přesahující obvyklou mez odpadat nečistoty (např. sníh, bahno apod.).
  11. Každé zaparkované vozidlo na parkovišti musí být řádně uzamčeno a zajištěno proti samovolnému pohybu.
  12. V prostorách parkoviště je přísně zakázáno:
  • manipulovat s otevřeným ohněm,
  • provádět jakékoliv opravy nebo mytí zaparkovaných vozidel,
  • provádět jakékoliv výměny nebo doplnění provozních kapalin zaparkovaných vozidel,
  • zasahovat do dopravního značení na parkovišti či do závorového systému,
  • používat přívěsné vozíky,
  1. ponechávat zapnutý motor po dobu delší než 5 minut, pokud se vozidlo nepohybuje.
  2. V případě jakýchkoliv technických problémů či mimořádných událostí týkajících se parkoviště (např. nefunkčnost závory, poškození zaparkovaného vozidla, odcizení věcí z vozidla apod.) je třeba bezodkladně kontaktovat personál recepce centra RehaGym a řídit se jeho pokyny.
  3. Při porušení podmínek provozu parkoviště může být vozidlo odtaženo na náklady uživatele.

 

 

 

 

 

 

 

D)  Vnitřní řád zdravotnického zařízení RehaGym

 

  1. Dle § 41 odst. 1 zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotnických službách jsou klienti centra RehaGym čerpající zdravotnické služby centra RehaGym (dále i jen “pacienti”) povinni řídit se vnitřním řádem zdravotnického zařízení.
  2. Dodržování vnitřního řádu je velmi důležité při spolupráci pacienta a ošetřujícího lékaře či jiného zdravotníckého pracovníka.
  3. Pacient je povinen dostavit se na každou plánovanou terapii/kontrolu. Pokud se nemůže dostavit, je povinen omluvit svoji nepřítomnost nejméně 24 hodin předem.
  4. Ošetřující lékař nebo jiný zdravotnický pracovník před poskytováním zdravotních služeb informuje pacienta o jeho zdravotním stavu, navrženém individuálním léčebném postupu, ceně, možných komplikacích, předpokládaném vývoji a případných alternativách k léčebnému postupu. Pacient má vždy právo klást doplňující otázky ke svému zdravotnímu stavu a navrženému léčebnému postupu.
  5. Veškeré zdravotní služby jsou poskytované pouze na základě souhlasu pacienta (konkludentního, ústního nebo písemného) uděleného po poučení ošetřujícím lékařem či jiným zdravotnickým pracovníkem.
  6. Negativní revers je potvrzení nesouhlasu pacienta s navrženým léčebným postupen.
  7. Pacient je vždy povinen dodržovat individuální léčebný režim stanovený ošetřujícím lékařem či jiným zdravotnickým pracovníkem, tento plán se v čase může měnit v závislosti na aktuálním zdravotním stavu.
  8. Pacient je povinen uhradit dohodnutou částku za poskytnuté zdravotní služby nehrazené zdravotní pojišťovnou (RehaGym, s.r.o. nemá uzavřenu smlouvu s žádnou zdravotní pojišťovnou). Při neuhrazení poskytnutých zdravotních služeb bude pacient vyzván k uhrazení.
  9. Pacient je povinen respektovat druh zařízení, výši odbornosti lékaře a odbornou péči
    v takovém zařízení poskytovanou.
  10. RehaGym, s.r.o. může ukončit poskytování zdravotních služeb pacientovi, který se opakovaně (2x) bez omluvy nedostaví na objednané ošetření, závažným způsobem omezuje práva ostatních pacientů, úmyslně a soustavně nedodržuje navržený léčebný postup, vysloví nesouhlas s poskytováním veškerých zdravotních služeb, neřídí se vnitřním řádem nebo přestane poskytovat součinnost nezbytnou pro poskytování zdravotních služeb.
  11. Seznam zdravotních služeb poskytovaných pouze s písemným souhlasem
  • Ošetření suchou jehlou
  • Elektroterapie
  • Baňková masáž

                                                                                             

Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Přizpůsobit